Friday, May 28, 2010

Anti Virus Kapersky


Pemasangan antivirus adalah sangat penting dalam komputer kita,ini dapat mengelakkan serangan virus yang bukan sahaja menyusahkan anda malah boleh merugikan anda.Namun ada diantara kita mengabaikan pemasangan antivirus ini,janganla tunggu sampai data2 penting kita hilang akibat serangan virus ini.
Virus pada hari ini semakin bijak dan semakin halus,ada diantara kita merasakan komputer kita dalam keadaan selamat apabila antivirus yang kita guna tidak mengesan sebarang virus ketika kita scan komputer kita.Padahal,jika kita tidak update database antivirus yang kita guna tentu sekali AV tersebut tidak dapat mengesan kehadiran virus baru dalam PC kita.
Jadi apa yang kita perlu lakukan sekarang lengkapkan komputer anda dengan antivirus yang sentiasa diupdate! "sediakan payung sebelum hujan" itulah peribahasa yang sesuai.
Baiklah seperti yang anda tahu sendiri anda diberikan banyak pilihan antivirus yang anda perlu pilih?manakah yang terbaik?manakah yang sempurna yang dapat mengesan semua jenis virus?jawapannya.......Tiada Antivirus yang Sempurna.Sebabnya ialah walaupun kita menggunakan antivirus yang terbaik dan original kita tetap boleh terkena virus.Tetapi kita dapat minimumkan serangan virus dan memaksimakan peningkatan sekuriti dalam pc kita.



Link : http://www.kaspersky.com/downloads




http://www.mylivesignature.com/signatures/54488/162/6F71D6FB7061EEB51D959E317423ADA8.png
Jangan lupa jika artikel ini menarik sila kongsi bersama rakan anda

---